piątek, 1 marca 2013

Bo nauczanie ma sens!

Ja: W którym, z ostatnio omawianych utworów, pojawił się motyw podróży w zaświaty???
Skupiona mina ucznia daje pewną nadzieję, że usłyszę prawidłową odpowiedź. Mina skupiona coraz bardziej, uszy nadstawione jak u zająca, reszta uczniów lojalnie empatyczna, więc próbują, szepczą, a nóż widelec usłyszy...Usłyszał!
Jaś: Mam (wyraz triumfu na twarzy wskazuje, że i ja i On będziemy usatysfakcjonowani) !!!
       - Komedia boskiego Dantego!!!
Boski Dante pewnie byłby zachwycony, ja nieco mniej...

5 komentarzy:

  1. O nie! To się dzieje naprawdę? Booosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. A czytaliście "Dantejską komedię" Bosko? Polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sceny dantejskie się rozegrały gdy go oceniłam;) jak już przestałam się śmiać.

      Usuń
    2. To lektura obowiązkowa na zlotach salezjańskich. A na deser śmietanka.

      Usuń